دو نقطه

حرف های یک منورالفکر افراطی!

جانم به فدایت آقا جان!

5


از آن خوشم که شدم نوکر سرای حسین
منم غلام کسی که بود گدای حسین
 
دو چشم داده خداوند تا که گریه کنم
یکی برای حسن آن یکی برای حسین

یقین که آتش دوزخ حرام گردیده
به جسم آنکه بود یار آشنای حسین

برای بخشش کوه گناه یک راه است
بریز قطره ی اشکی تو در عزای حسین

کبوتر دل عشاق هر شب جمعه
نشسته است روی گنبد طلای حسین

خدا کند که شبی زائر حرم گردیم
و جان دهیم همان شب به کربلای حسین

به گوش جان تو اگر بشنوی هنوز آید
ز زیر نیزه و تیغ و سنان صدای حسین

شاعر: محمد رسول زاده

پ.ن 1 : هر کسی که آزادی خواه باشه و برای دفاع از مظلوم فریادی برخاسته از دل سر بده حتی اگه شیعه هم نباشه قطعا حسینی هست!

 اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ

پ.ن 2 : روز جمعه است ، دعای فرج فراموش نشه! ، آخه امثالی مثل من فقط جمعه ها به فکر آقاشون می افتند!

۱۰ ۴
❤منتـــظر المـهـدی❤
۱۰ ارديبهشت ۲۰:۲۴
عالی بود

پاسخ :

سلام 
ممنون!
سیّد محمّد جعاوله
۱۰ ارديبهشت ۲۱:۳۶
زیباس

پاسخ :

سلام
ممنون
رفیق خاموش
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۰۲
سلام:احسنت

شاعرش آقای  محمد رسول زاده ست

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا

پاسخ :

سلام
ممنون بابت معرفی شاعر
سروش الف
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۰۲
خدا به شما خیر دهد دعا گوی شما هستم دعا گوی ما باشید

پاسخ :

سلام
التماس دعا
نـــای دل
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۴۰
احسنتم...

پاسخ :

سلام
تشکر
سه میم
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۴۹
بسیار عالی
+
گلستان بلاگ
۱۲ ارديبهشت ۲۰:۰۰

سلام .خداقوت

باتشکر . این مطلب در سایت گلستان بلاگ منتشر شد.

 http://golestanblog.ir/%D8%AC%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%D9%86/

منتظر مطالب بعدی شما هستیم

یاعلی. التماس دعا

پاسخ :

سلام
خیلی ممنون بابت بازنشر
مهدی ابوفاطمه
۱۴ ارديبهشت ۰۸:۳۲
احسنت
عالی است

پاسخ :

تشکر
سعید پارسا ارسنجانی
۱۹ ارديبهشت ۲۳:۲۸
سلام بر دو سید جوانان بهشت
احسنت برادر احسنت

پاسخ :

سلام
ممنون
سعید پارسا ارسنجانی
۰۲ خرداد ۱۹:۰۱
زیباست

پاسخ :

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هر کسی از ظن خود شد یار من
از درون من نجست اسرار من
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان